Club Brugge ontwikkelen als 'love brand'

18 januari 2018
instagram
© www.voetbalbelgie.be - DC
Club Brugge trekt niet alleen nieuwe spelers aan. Op 1 februari gaat Bob Madou een belangrijke rol spelen in het management als senior marketing partner. Madou werkte jarenlang voor de KBVB en zal Club Brugge nu combineren met zijn rol als merkstrateeg voor de VRT.

"Het is een voorrecht om als Bruggeling en Club Brugge-fan in hart en nieren mijn professionele steentje te mogen bijdragen aan deze club", stelt Bob Madou via de clubsite. "Ik heb het bedrijf Club Brugge leren kennen als een erg stabiele topclub die met een weldoordachte organisatie sportieve en economische resultaten boekt en zo ontzettend veel Belgen beroert."

"Ik kijk er naar uit om mijn visie op merken in deze snel veranderende tijden te realiseren samen met de straffe mensen die vandaag op Club werken."

"Ik ken Bob al lang en een samenwerking met Club Brugge was nooit ver weg. Zijn ervaring als manager in topsportomgevingen in binnen - en buitenland in combinatie met zijn expertise als merkstrateeg voor sport - en mediamerken maken hem tot een uniek profiel dat Club Brugge nog niet in de rangen had", merkt CEO Vincent Mannaert op.


Voetbal België in je facebook nieuwsfeed?

Reageren is niet meer mogelijk

Laatste nieuws

ico-hottopics

Nieuws overzicht…

"Trainers zeggen vaak dat ze niet op een job azen uit respect voor de collega die er aan de slag is. Dat is bullshit!"

Arnar Vidarsson

Meer voetbalquotes