Antwerp pas over 10 jaar terug?
Bekerwinnaar en kampioen. Paul Gheysens kraaide victorie. De torenhoge investeringen worpen vruchten af. Antwerp zou nog hoger mikken. Luchtkastelen bouwen, dat loopt op een dag echter slecht af.
Antwerp heeft al een gevoelige stap terug moeten zetten, zowel budgettair als sportief. Veel licht schijnt er niet in de tunnel. Soms lijkt het van kwaad naar erger te gaan.
Dat gevoel leeft ook steeds meer bij Patrick Goots. “Ik dacht aan een termijn van twee à drie jaar, maar zoals ik het nu zie (fronst de wenkbrauwen) zou dat wel eens véél langer kunnen zijn”, stelt de voormalige goalgetter bij Gazet van Antwerpen.
“Club Brugge en mogelijk ook Union gaan weer die vetpotten van de Champions League binnenhalen, terwijl Antwerp blijft zoeken naar geld.”
“Het kan wel eens een jaar of tien duren vooraleer deze kloof gedicht wordt. Dit hadden we drie jaar geleden – na de titel in Racing Genk – niet zien aankomen.”