Belhocine: “Toch met lege handen”
KV Kortrijk leed een 2-3 nederlaag tegen Union. Karim Belhocine was na afloop wel te spreken over de mentaliteit die zijn spelers in deze match toonden.
“We zijn goed aan de wedstrijd begonnen. Jammer genoeg slikken we die gelijkmaker op een moment dat we met tien op het veld stonden. Dat is frustrerend. Union kwam dan op voorsprong op een nieuwe stilstaande fase, maar wij hebben ons op karakter terug in de wedstrijd geknokt”, stelde Karim Belhocine bij Sporza. “Die prachtige goal van Undav zorgt er uiteindelijk voor dat we met lege handen achterblijven.”
LEES OOK: Mazzu zag buitenaards doelpunt
HT |
SAMEN TEGEN OORLOG 🇺🇦#KVKUSG pic.twitter.com/LivfAkSOwI
— KV Kortrijk (@kvkofficieel) March 5, 2022