Deschacht verwacht geen 10 nieuwkomers bij Anderlecht
Een nieuwe start. De zoveelste. Er wordt een groot spelersverloop bij Anderlecht verwacht. Een zeventiental spelers zouden vertrekken. Een mix van huurlingen, overbodige spelers en enkele waardevolle pionnen die te gelde gemaakt moeten worden.
“Anderlecht wil weer een sterke as hebben, wat dit seizoen ontbrak. Ze willen een viertal toppers aantrekken”, stelde Olivier Deschacht in de podcast Ongefilterd. “Er zullen geen tien nieuwe spelers worden aangetrokken en geen zestien spelers van de hand worden gedaan.” Afwachten of Deschacht gelijk krijgt.
Sibierski zou vooral deze vier posities willen versterken: een extra centrale verdediger, een linksachter, een defensieve middenvelder en eventueel een spits.
Daar is echter geld voor nodig én uitgaande transfers. Dan komt Anderlecht misschien toch nog aan overvloedige in- en uitstroom van spelers.