Ex-speler luidt alarmbel: “Anderlecht is een club in crisis”
Anderlecht ging de Beker van België winnen, daarna zouden ze snel terug kunnen keren in de top. Er scheen veel licht in de tunnel. Philippe Albert pakte toen al met een waarschuwing uit. Dat doet hij opnieuw.
“Club Brugge en Union hebben de laatste jaren een grote voorsprong opgebouwd, die Anderlecht niet kan dichten”, stelt de voormalige Rode Duivel in het RTBF-programma La Tribune. “Anderlecht is een club in crisis. Een club in nood. Er werden beleidsmatig foute keuzes gemaakt, door meerdere clubleiders. Ze werkten samen met de verkeerde personen. Dat wreekt zich nu.”
LEES OOK: Vandenbempt over Anderlecht: “Een echt horrorseizoen”