Fans KV Kortrijk: “Belhocine buiten!”
KV Kortrijk ging op de eerste speeldag in eigen huis met 0-2 onderuit tegen Oud-Heverlee Leuven. Voor de thuisfans is er maar één schuldige: coach Karim Belhocine.
“Belhocine buiten”, klonk het op de thuistribunes. KV Kortrijk verloor met 0-2. Maar de fans zijn vorig seizoen nog niet vergeten. ‘De Kerels’ konden voor het laatst winnen op 19 februari.
Karim Belhocine staat sinds 12 oktober 2021 aan het roer in het Guldensporenstadion. Volgende zondag wacht een verplaatsing naar RFC Seraing.