Geen uitfans meer in Choc Wallon tussen Standard en Charleroi
Sporting Charleroi won met 0-2 op bezoek bij Standard. Na het laatste fluitsignaal liep het mis. Mohamed Koné provoceerde de fans van Standard, een Luikse fan probeerde een vlag van Charleroi mee te graaien en een ordinaire vechtpartij volgde. Spelers, medewerkers, fans, het liep goed fout.
Volgend seizoen zijn er geen uitfans welkom in de ‘Choc Wallon’, dat weet DAZN. Die beslissing werd genomen na overleg tussen beide clubs.
BREAKING | De Choc Wallon zal volgend seizoen zonder uitsupporters worden gespeeld. 🏟️❌
ℹ️ Beide clubs hebben deze beslissing genomen na de incidenten van zaterdag. pic.twitter.com/4jcH7Yulg6
— DAZN België (@DAZN_BENL) May 25, 2026
LEES OOK: 1% van fans Standard zijn eikels