Harde woorden voor Martinez
Geen Zinho Vanheusden in de elf tegen Wit-Rusland. “Ik kies voor stabiliteit achteraan”, verklaart bondscoach Roberto Martinez zijn keuze. Dat wekt echter onbegrip. “Wanneer test je Vanheusden dan?”, stelt Marc Degryse. Op de sociale media gaat het hard.
L'utilité de reprendre Vanheusden si c'est pour même pas le testé ? C'est ça qui me saoule avec Martinez https://t.co/pOV1lb5rgw
— Jon (@King_Jon11) September 8, 2021
Vanheusden weer op de bank. Wat een debiele coach is dat toch https://t.co/wABl4UoxVR
— ً (@rfcbtimo) September 8, 2021
Martinez est tellement radin en temps jeu avec les jeunes …
Vanheusden et CDK pourront s'estimer heureux si ils jouent 20 min.— thom d (@thomd94403560) September 8, 2021
Deze trainer heeft de golden generatie nooit iets bijgebracht! Met toptrainer waren we allang Europees of wereldkampioen!
— N&N (@spiderman110316) September 8, 2021
Onvoorstelbaar hoe koppig die bondscoach vast blijft houden aan die sukkelverdediging. Wordt die betaald door de makelaars van Boyata en Denayer ? Je zou het gaan denken. @sporza @Nieuwsblad_be @HLN_BE @radio1be
— Wim De Keyser (@wimemperor) September 8, 2021