Heisa bij Anderlecht over abonnementsprijzen
Minder matchen, dezelfde som vragen voor een jaarabonnement? De Fan Council van RSC Anderlecht luidt de alarmbel.
Daar hoort een boze brief bij, waarin de supportersclubs een herziening van de abonnementsprijzen vraagt. Dezelfde som betalen voor minder matchen, van 20 naar 17, dat wordt niet op applaus onthaald.
“Dit voelt niet alleen als een verborgen prijsstijging, maar ook als een gebrek aan respect voor de mensen die week na week hun club blijven steunen – zowel sportief als financieel”, luidt het statement.
LEES OOK: Deschacht waarschuwt Anderlecht: “Het zijn toch profs”