Kotysch neemt afscheid bij OH Leuven
STVV haalde Sascha Kotysch naar België, hij sloot zijn spelerscarrière af bij OH Leuven. De voormalige verdediger bleef bij OHL werken. Eerst als jeugdtrainer, daarna als coach van de tweede ploeg. Dat avontuur loopt af.
“Ik ben ontzettend dankbaar voor de reis die ik bij OH Leuven heb afgelegd – eerst als speler, en later voor de kans om mijn eerste stappen in het coachen te zetten binnen de jeugdopleiding”, stelt Sascha Kotysch.
“Een speciale dank aan de mensen die vanaf het begin in me geloofden, me vertrouwden en me de kans gaven om zowel op als buiten het veld te groeien. Aan de spelers, bedankt voor jullie inzet, energie en alle momenten die we samen hebben gedeeld.”
“Aan de staf en iedereen achter de schermen, bedankt voor de steun, het teamwork en de vriendschappen door de jaren heen. Het was een ware eer om deze club in verschillende rollen te vertegenwoordigen en deel uit te maken van de OHL-familie. Ik vertrek met trots, dankbaarheid en herinneringen die ik altijd met me mee zal dragen. Nu is het tijd voor een nieuw hoofdstuk.”