Leysen weg? Union SG komt met fiks statement
Fedde Leysen werd de afgelopen dagen en weken stevig gelinkt aan Bologna. Union SG heeft snel weten te handelen. De Brusselaars hebben het contract van de Belgische verdediger verlengd.
“Het contract van Fedde (22) wordt opengebroken en onze verdediger ligt nu vast tot en met juni 2029”, deelt USG mee via zijn officiële clubkanalen.
“Fedde Leysen kwam in de zomer van 2023 over van PSV. Geleidelijk aan deed Fedde ervaring op en verzamelde hij 48 wedstrijden in twee seizoenen, waaronder 36 wedstrijden in ons kampioenenseizoen. Hij scoorde één, heel belangrijke, goal in onze Supercup-overwinning op Jan Breydel in 2024”, klinkt het.
Fedde Leysen: Unionist since 2023. Unionist until 2029. 🤝
— Royale Union Saint-Gilloise (@UnionStGilloise) August 7, 2025