Llansana blijft de lat hoog leggen: “Derde en de beker”
Bij de rust was het 3-0 voor Club Brugge. Anderlecht mocht wonden likken. Maar in de tweede helft kwamen ze tot 3-2 terug.
Club won uiteindelijk met 4-2. “Onze eerste helft was dramatisch, de tweede helft was goed”, stelde Enric Llansana na afloop. “Club Brugge begon heel goed, wij kwamen er niet uit. Maar dat hebben we rechtgetrokken na de rust. De inbreng van Mario Stroeykens is voor ons de sleutel geweest.”
“Je baalt dat de 3-2 zo laat komt, want misschien kan dan nog iets, maar we lieten te veel ruimtes.” Zo blijft Anderlecht zesde in de Champions’ Play-offs.
“We gaan niet voor een figurantenrol. We geven niet op. We gaan nog altijd voor de derde plaats en voor bekerwinst.”