Lukaku baalt na bekerfinale: “Dit doet pijn”
Romelu Lukaku kreeg van Napoli de toestemming om terug te keren naar België. De aanvaller woonde met zijn zoontje Romeo de finale van de Beker van België tussen Union en Anderlecht bij.
Hij zag zijn geliefkoosde club met 3-1 onderuit gaan. “Dit doet heel veel pijn”, zuchtte Romelu Lukaku bij DAZN, toen hij het stadion verliet. “Iedereen wilde die prijs, maar het is uiteindelijk dus toch niet gelukt.”
“Maar goed, nu moeten we zorgen dat we het seizoen zo goed mogelijk afsluiten. Vanaf volgend jaar zullen er waarschijnlijk wel dingen gebeuren om de ploeg dan weer omhoog te krijgen en prijzen te winnen. Dat blijft het belangrijkste momenteel.”
