Nainggolan veel geld kwijt in casino
De passage van Radja Nainggolan in het programma De Slimste Mens ter Wereld gaat niet onopgemerkt voorbij. De voormalige Rode Duivel vertelde er zonder schroom over zijn turbulente verleden.
“Mijn trainers wisten dat ik rookte, maar ik zonderde me altijd af om een sigaretje te roken”, merkte de 37-jarige Radja Nainggolan op. “En ja, ik drink alcohol. Als je een match wint, kan je eens goed los gaan. Meestal is dat een dubbele wodka met een beetje frisdrank.”
Het ging ook over zijn zware verkeersongeval met een Ferrari. “Een paar keer goed rondgedraaid”, knikte de voormalige speler van onder meer AS Roma, Inter en Antwerp.
Bij zijn periode in Italië hoorden wilde avonden in een casino in Monte Carlo. “Ik heb er heel veel geld verloren”, moet Nainggolan toegeven. “Ik heb ook gewonnen, zo’n 400.000 à 500.000 euro, maar het bedrag dat ik heb verloren telt nog meer nullen. Maar het belangrijkste is dat die periode voorbij is.”
Nainggolan overleefde die eerste deelname aan de Slimste Mens ter Wereld niet. Hij passeerde ook in Het Huis, een programma van Eric Goens. Afwachten welke verhalen er dan komen bovendrijven. Vorig seizoen wist Goens Toby Alderweireld en Wesley Sonck te strikken.
LEES OOK: Nainggolan vergeeft bondscoach nooit