Nzeyimana: “Niet veel wijzer na 2-5”
De Rode Duivels boekten een 2-5 zege in Atlanta tegen de Verenigde Staten. “Een klinkende zege.”
“Met een 2-5, in het hol van de leeuw komen winnen, dat levert een goed gevoel op”, aldus Aster Nzeyimana. “Op aanvallend vlak is er geen probleem. Dit zal moed geven. De slagkracht van België mag er nog altijd zijn, ook in de post-gouden generatie.”
“Achterin blijft er een probleem. Op dat vlak zijn we niet zoveel wijzer geworden. We moeten een doelpunt meer scoren dan de tegenstander. De boel op slot gooien lukt niet.”