OFFICIEEL: Brent Gabriël naar Zulte Waregem
Brent Gabriël trok van KV Oostende naar Lokeren-Temse. De 26-jarige keert na een goed seizoen naar West-Vlaanderen terug. Promovendus Zulte Waregem bood de doelman een contract voor drie jaar aan.
“We willen Brent bedanken voor zijn tomeloze inzet en veel succes toewensen in het verdere verloop van zijn carrière”, klinkt het in Lokeren. De voormalige jeugdspeler van Sint-Niklaas en Club Brugge belandde via Waasland-Beveren, FCV Dender en SK Beveren bij KV Oostende.
Bij Lokeren-Temse kwam hij in 34 wedstrijden aan 11 clean sheets.
LEES OOK: DOSSIER: Transfers zomermercato 2025/2026 België JPL