Reclame ging voor op de Brabançonne!
België-Ivoorkust, toen was het volkslied van de bezoekers niet te zien en te horen. De reclame was nog bezig op VTM. “Een gebrek aan respect”, gromden een aantal voetbalfans. Dat de Brabançonne maar deels in beeld kwam, bij Engeland-België, dat gaat er helemaal niet in.
Heel de dag mijn zoon van 6 voorbereid op de Brabançonne. Hij zou het zeker horen voor de wedstrijd. Proficiat @VTM om het te presteren te laat te zijn voor het volkslied. #ENGBEL
— Wim Neven (@wimneven) October 11, 2020
Wanneer gaat @VTM eindelijk eens wat respect tonen voor de protocollaire aangelegenheden zoals volksliederen bij een internationale sportmanifestatie? Beschamend gewoon. #ENGBEL
— Bruno Eulaerts (@BrunoEulaerts) October 11, 2020
Heeft @VTM geen respect voor het Belgische volkslied? Stop met die fucking reclame te geven! 😡😡😡 #engbel @BelRedDevils
— Michel ⚫💙 (@OlislagerMichel) October 11, 2020
"U hoort het einde van de Brabançconne mensen" en ik ben al lastig op VTM omdat ze er niet in slagen om ons eigen volkslied fantsoenlijk uit te zenden. #engbel
— Kristof Ballet (@Dwobbel) October 11, 2020
Toch jammer dat VTM de uitzendrechten van het voetbal heeft binnengehaald. De rust bestaat letterlijk uit 5 min analyse en 10 minuten reclame voor Dafalgans, Shampoo en tandpasta.#ENGBEL
— Joachim Faes (@joachimfaes) October 11, 2020
Toch jammer dat VTM de uitzendrechten van het voetbal heeft binnengehaald. De rust bestaat letterlijk uit 5 min analyse en 10 minuten reclame voor Dafalgans, Shampoo en tandpasta.#ENGBEL
— Joachim Faes (@joachimfaes) October 11, 2020