Renard haalt uit: “Dat is grootste zwakte van RSC Anderlecht”
Na het ontslag van Besnik Hasi werd ook sportief directeur Olivier Renard bedankt voor bewezen diensten. Hij haalt nu uit naar RSC Anderlecht.
De voormalige sportief directeur van paars-wit spaart zijn kritiek niet. “Ik denk dat een van de grootste zwakheden van RSC Anderlecht het gebrek aan eenheid binnen het managementteam is, zowel op algemeen als sportief vlak”, stelt Renard in La Capitale.
“Veel mensen handelen onafhankelijk en lekken informatie, waar of niet waar, om in de gunst te komen bij de media of de fans.”
LEES OOK: Taravel roept Bertaccini tot de orde