Sibierski neemt in dug-out Anderlecht plaats
Antoine Sibierski tekende een contract bij Anderlecht als sportief directeur. De Fransman gaat niet in de tribune zitten.
Net als bij het Franse ESTAC Troyes neemt Antoine Sibierski plaats in de dug-out. Veel trainers vinden dat geen aangename situatie. De clubleiding van Anderlecht laat weten dat Sibierski zich niet met de opstelling bemoeit. Hij zou in de dug-out zitten om de werking van staf en de communicatie met de spelers te bekijken.
Bij de thuismatchen zou hij wel in de tribune plaatsnemen en niet in de dug-out.
Sibierski debuteert zo bij Anderlecht in de uitmatch tegen KAA Gent.