Bart Verhaeghe glundert: “Propaganda voor Belgische voetbal”
Bij de rust was het 0-2, Bart Verhaeghe zat er wat beteuterd bij. Club Brugge deed het echter beter na de rust, met een hoopgevende 3-3 als uitslag.
“Ik ben bijzonder fier op mijn ploeg, op de trainer, op de staf, op de spelers”, stelde Bart Verhaeghe bij VTM2. “Dit was propaganda voor het Belgische voetbal. We brachten modern voetbal, op een moeilijk veld. We kwamen iedere keer terug.”
Verhaeghe was niet te spreken over de arbitrage in deze wedstrijd. “Dat was niet op het niveau van de Champions League. Hij floot niet evenwichtig.”
“Maar ik heb vooral een ploeg gezien die met lef en verantwoordelijkheid speelde. Het kleine land tegen het grote voetballand, ik heb ervan genoten.”