Zinckernagel neemt afscheid van Standard
Officieel is het nog niet, maar Philip Zinckernagel is op weg naar Club Brugge. Een (nieuwe) doorn in het oog van de Standard-fans. Na Ronny Deila zien ze alweer een pion naar blauw-zwart verhuizen.
Via een boodschap op Instagram nam Philip Zinckernagel afscheid van de Standard-fans. “Merci. Ik heb slechts één seizoen aan jullie zijde gestaan, maar ik voelde mij onmiddellijk thuis. Dank jullie wel voor de steun en al die prachtige emoties die we samen gedeeld hebben. Ik wens de club al het beste in de toekomst!”
Zinckernagel was vorig seizoen op huurbasis actief bij de Rouches. In 28 wedstrijden maakte hij 10 doelpunten en gaf 2 assists. Club Brugge plukt hem nu voor 2,5 miljoen euro weg bij het Griekse Olympiakos.
Dit bericht op Instagram bekijken
Een bericht gedeeld door Philip Zinckernagel (@philipzinckernagel)
LEES OOK: DOSSIER: Overzicht transfers zomer 2023 België Jupiler Pro League